torsdag den 12. januar 2012

Retro stof samt baby-/junior betræk

Mickey Mouse babysengetøj m. pudebetræk100 dkr INKL. porto SOLGT
KraghRosenberg juniorsengetøj m. pudebetræk 120 dkr INKL: porto
Bamse & Kylling sengetøj u. pudebetræk100 dkr INKL. porto SOLGT
Orange voksen retro dynebetræk 150 dkr INKL. porto SOLGT
Blå voksen retro dynebetræk 150 dkr INKL. porto
 Stofpakke 1 - assorterede stykker, både store og mindre, min. 400 g 220 dkr INKL. porto SOLGT
 Stofpakke 2 - assorterede stykker, både store og mindre, min. 400 g 220 dkr INKL. porto SOLGT
 Stofpakke 3 - assorterede stykker, både store og mindre, min. 400 g 220 dkr INKL. porto SOLGT
 Stofpakke 4 - assorterede stykker, både store og mindre, min. 400 g 220 dkr INKL. porto SOLGT
 Stofpakke 5 - assorterede stykker, både store og mindre, min. 400 g 220 dkr INKL. porto SOLGT
 Stofpakke 6 - assorterede stykker, både store og mindre, min. 400 g 220 dkr INKL. porto SOLGT
 Stofpakke 7 - assorterede stykker, både store og mindre, min. 400 g 220 dkr INKL. porto SOLGT
Stofpakke 8 - assorterede stykker, både store og mindre, min. 400 g 220 dkr INKL. porto SOLGT

Inkluderet porto er til DK, skal det sendes til udlandet kommer gældende porto til det pågældende land oveni!

Send en mail til christina@ennemark.dk hvis du falder over noget :)

2 kommentarer:

  1. I realize this is off topic but while your blog looks nice, it could be far better if you'll be able to use lighter colors too in the design. This will encourage a lot more scanners come to check it out more often!....Cccam Server

    SvarSlet